Search..

Wednesday, April 22, 2009

Lecturer KAMI merajuk

Sudah menjadi kebiasaan pelajar part timeni..ade yg bad ade gak yg good.mlgnye pada 25april haritu..bebudak klas aku ni sebok meng copy paste assigmen yang perlu dihanto hari itu juga..aku plak agak2 mengong join skali memberi mereka tiru (aku xtiru tau,tp compairkan dgn asgmen aku)..ehehe..pastu lecturer ku yg kiut miut tu mmg cunla babe..yg masih muda berumur 23-24 taun..(lect muda) turun memanggil ktorg dari kawasan foyer politeknik shah alam itu..namun sekopon tak endah termasuk aku yg sah2 tak dgr..juga akak2 yg sebok wat asgmen..ade la sorg mmb clas nek teman dia..sejurus selepas itu,mmb sorg yg naik tu trunla n jmp ktorg..plik dia ckp lect suh naik skrg..klu tak dia xnk aja..aku mule2 mmg nak naik..tp dak tu suh aku je yg naik..aish,knpkan?xlama tu lect aku tu trun ag..kalini dia bawa bag dia..dia ckp, "kelas batal"..uish.,trsedak aku trus bangun kemas2 g kt dia..(budget nk pujuk)tp dia jln mmg agak2 laju babe..maka dgn itu trlepas dr pndgn dan dia beredar pergi dgn megah..aku call dia,minta maaf dgn kelakuan pelajarnye yg ala2 gengster gitu..tp ntahla,akak2 n dak2 tupon xheran akan kemerajukan dia tu..aku je yg lebey2..dorg ckp klas kol 11/sku tp dia dtg kol11..kira ktorg lmbt dlm 15 minit gitu..biasala muda kan.xlama tu aku msg dia minta maaf bg pihak klas..dala banyak clibus yg xabes ag..gile btl..math plak tu..aku dala haram kurang mengerti dgn math..tawakal jela..aku nk lulus.. ^^maka begitu la jdnye..pstu aku lepak ngn dorg besembang2 sal lect tu..hihi..xkesahla,jnji aku da mtk maafkan..org2 tuani kdg2 enggak mengerti akan perasaan si muda mudi zmn kini..apepon dlm halni..mmg xle slhkn sesape..mn yg btl n slh pon aku xle nk ckp..hihi..

No comments:

Post a Comment