Search..

Tuesday, May 5, 2009

My Bestfriend Wedding~

akhirnya tiba ke destinasi!!
klu nak diikutkan happy gile aku semalam dan kelmarin..ape tak nye kawan poli (hidayah) aku da mlngsungkan perkahwinannya..dlm sekelip mataje sme tu blaku..rasa klaka pon ade bile ingt saat2 aku n kengkwan nak g umah dia..hehe..best gakla time tu..yg tak tahan tu berjam kot..^^ aku xhenti2 menelipon si pengantin..utk tnyekan tmpat nye..^^ tp, happening sgt..tp masa nak cari umah membe aku tu mmg cm sengal..hahahaha..kawan aku la xle nk bla! boleje dia xletak sign ke umah dia..(cit,knp begitu?)setibanya dirumah beliau..bukan men beso lagi signnye tu..hihi..da lme xjmpe kekawan kan..mmg aku gelakje spnjang haritu..gelak mmg smpai berair air mata...[nani,aku rindu ko!]
ish..dala prjalanan ini mengambil masa 3 jam tu~ :P mmg jauh nak mati tempatnye!si mmbe dia siap ckp amik masa sejamje..PENIPU.. ^^
uish,nila muke2 penjahat (wanted) di politeknik dulu..ahahaha..yg berbaju purple tu nanie(baby),sblh nani yg agak2 macho tu [yg pakai tdung coklat] wirdah,yg berbaju pengantin dan make up tebal tu la pengantinnye..xthn tu kaler ijau kegemaranku..blkang nani tu awe..n sblh awe adelah aku..hihi..






tula husban dia..xnmpk sgt..sbb aku lpe nk seting cmera btl2..hahahah..kabur2 sikit..apepon..pink n green xsesuai u..:D

masa utk menepung tawar!!hahaha...ktorg dgn banggakan diri n buat2 bangga menepung tawar ke arah hidayah.. ^^
friend 4ever..sorg kwan aku da ke alam perkahwinan..uit,tatotnye nk tawen..banyak tnggungjwb tu..^^ apepon happy gilela timeni..sbb dpt jmp mmembe even tak sume..n,tgkla kwn aku si wid tu..mmg encemkan? ^-^


hahhaha.xtualy,nani n wid bkn baikpon..bergdo tu!!
^^ hahahahaha... PEACE!
dah kawen da kawan aku..smoga kekal abadi..




















SELESAI

No comments:

Post a Comment