Search..

Thursday, July 30, 2009

start Clazzzz~

masa seperti jelesje ngan kitekn?yerla masa tidak menunggu kita, bahkan kita yang harus mengejar masa itu.. ^_^ sameje mcm hidup kita seharian..and hidup aku..tengah dok relax2 cuti..da start klas balik..haish, rasa happy pon ade sebab ketemu rakan2 seperjuangan (seperjuanganke?)..rasa bangga n rasa tak sabar tunggu grad n smbg degree plak~ (insyaallah) XD
pegi klas mcm biasalakan..tp utk sem-3 ni..kepada pelajar senior seperti aku..knela straggle skitkn..hihihi.. nak pulak kptsn aku sem lepas agak tidak memberangsangkan~ hadoi..nak wt cnekan.. mmg susah n tak tau apsal, syukur sebab takde fail n xperlu me' repeat paper.. XD

well, masuk je klas da blaja..(sedar diri ain ko tu part timeje)..hihi,
1st skali BI..mcm biasa kene speak in English..seriesly aku mmg down bab bahasa itu~ tp xpe, skurangnye aku nk blaja lg~ XD -hypokrit!
then after BI, math plak..hadoi..poning palo den dibueknyo sebab apo?? sebab mathla mata pelajaran yg aku plg LOW..LOw..Low..low skali..:D
sunday plak..aku masok2 klas project kne perkenalkan diri sorg demi sorg..gile bapak r lame..bygkan, sorg kne soal dlm setengah jam..tu kalau sorg?.. tiba giliran aku, aku tibai mcm agak2 pandai..hahaha..skali dia decide nk suruh ktorg buat project sem ni..sem dpn just buat report jer..gilela..aku da xde idea nk cari bnda dibuat..ni plak suh wat proposal..hadoi~
apsal tetibe plak matani mengantok giler! adoi~ mgntok la plak..
alkisah itu jela aku n pembelajaranku..yg pnting aku mesti cari cpat2 project yg aku nk bikin.. aduh!!


dua akak yg sporting n sering membantu!

No comments:

Post a Comment