Search..

Friday, July 31, 2009

Window shopping!~

hahahha...1st aku mau gelak dulu..bestjer kan bila dgr sal shoppinG...mesti smua org ingt aku yg shoping! aku teruja kot bila dgr psl SHOPING ni..hahahah.. tapi kalini berbeza sikit gaya shoping aku...kerana, aku hanya menghidu dan menatapje brg2 yang comey2 tu~
actualy mcm ni..balikje kerja haritu trus pergi JUSCO kt setiawangsa..aku pon xberape nak sure tu JUSCO ataupon AEON.. xkesahla..tp tempat tu mmg best and baru agaknyer..tula 1st time aku pergi ke situ~
dan aku just pegi melawat tapak je..and jadi tokang angkat brg utk mama aku and kakngah..hahahah..maklumlahkan, pekerja swasta, gajipon xdpt lgi..duit simpanan? huh, xpyh ckpla yer..ada dan takdeje jawabnyer.. T_T
lepas tu, mereka pon pergi menyopingkn diri, sedang akuni hanya menahan jela..konon xde pape berlaku..hypokrit kot.. ^^
best gak r tmpt tu.. adoi xtahan tu SALE dow!! SALE ok!
aku hanya buat2 pilihjela, ikut hati nak je aku amik...yela, akuni penyegan nak mintak apa2 dari family, nak2 plak aku skrg da keje..mcm maluje nak mintak kt mak bapak.. hahahahah~ (teruja tu)haish, yang tak tahan tu, aku yang menjadi tempat tukang bayo..bukan aku yg bayarkanla..byr senirik suda!
haa..masa kt kdai brush tu..aku ada nmpak koleksi crawn yg mmg memikat hati..dari korea~ hadoi..aku mmg xle tgk bling2 ni!! bestnyer kalu aku ini sorg princess..(perasan!)hihi~
actualy ada benda aku nak cite..tp aku lupe plak..haish~ nak wat cnekan..pelupa gak akuni~hihihih
apapon~ aku sedih gile sebab xdpt shopping!!!!!!! OMG sale tu~ hm..sabarjela X(
redha ain! redha..hihihi
okla, gtg, nak ke kelasni..keje pon aku tak finishkan lagi...ish2~

cacat T__T

_____________________________________________________________________
ha...ni nak cite, mama aku skrg membela pokok dragon fruit..ini gamba dragon fruit yg pertama berjaya mamaku hasilkan..nantikan kemunculannyer lagi pada musim seterusnya~ can cin cau. XD

No comments:

Post a Comment