Search..

Monday, November 30, 2009

SELAMAT MENYAMBUT RAYA HAJI

wah..berbunga2 smua org bila tiba raya haji.. tpi aku? bertaik bunga..aku geram dgn umat islam yg mcm haram sekarangni.. kononjer menyambut raya haji..tp hati busuk.. memang aku sangatla geram dengan species jenis tu.. kalau tak sebab ORANG TUA r, aku da lame perambat dema dengan kayu GOLF! hadoi.. memang aku hangin tapi aku tak maula nak dok canang kat org, pasalnye peribadi sgt kan..

kesian kat arwah atuk n opah aku.. ain minta maaf opah.. :'(
well hari raya haji aku pulang ke desa~ mcm biasa, meraikan perayaan bersama sanak saudara,
sekali sekala aku terasa melihat sepupu2 aku yang berjaya, walaupun aku dah kerja n dorg masih belajar, tapi aku benar terasa sebab akuni tak menamatkan pengambilan lesen aku! haish..alangkah sedihnyer..

actually hayat selalu bawak aku g stadium shah alam.. (sebelahnyer tu) untuk test drive.. aku memang fobia nak drive sebab aku penah accident yg menyebabkan kepala aku berdarah n member aku retak bahagian depan tulang perut tu.. (ntah aku lupe nmenye) .. n time tu dala aku xpakai seat belt, dengan huha2nyer, sekali ade jip dari arah bertentangan membaham kereta vios baru kawan aku tu (belagak lagi.. :P) dan nasib aku bersila n aku pengang stereng dgn kuat.. sumpah aku rasa itula ajal aku.. alhamdulillah.aku selamat, kereta vios BARU tu rosak teruk! kemek bahagian enjin..

dan disebabkan kes tu..aku da takut nk drive.. klu kreta kecik ok lagi.. kalau yg besar2 mintak simpangla.. tp ada hati plak aku nak beli kereta? hihi..sebab aku tercabar melihat sepupu2 aku pakai kereta sniri..even bukan duit dorgkan..huhu

apapun,
selamat hari raya haji..
and aku harap untuk masa2 akan datang aku akan menjadi lebih bertuah dan bertaqwa.. terima kasih ALLAH.. aku amat bersyukur diberi peluang untuk memperbaiki kesilapan..

dan aku senantiasa lalai, tatkala melupakanmu.. maafkan aku tuhan~

AiN

No comments:

Post a Comment