Search..

Wednesday, December 2, 2009

Twilight saga ; new m0on

Location : Pavilion~<3

Hehe..happy sgt after nonton Twilight Saga : New moon.. sangat teruja even hayat mematah kan semangat aku ketika aku beria2 nak nenok cteni.. huhu.. crita ni kua 26Nov haritu..and im absolutely nk nontonlakan..huhu.. ofcoz!!
tapi, pembukaan movie ni jatuh pada Raya haji.. ^^"
so, kene balik kampung n i must watching this movie on monday! yay~
so Monday haritu aku pon book la kt GSC n 1stly aku nak tgk kt the garden..tmpt fev! tp full plak sbb book lmbtkn..ptg2 bru nk buat.. :P
lastly dpt kat pavilion..so pegila pavi ngn hayatku syg.. ^^"
sangat seronok tetapi banyak yang dia skip xsama macam dalam novel.. contoh ketara masa Bella tgk movie dgn GF dia..n semasa tgh tgk movie, bella keluar dr panggung sebab sedih.. sebab Edward tinggalkan dia..
critani sangat romantik n bukan romantik yg menjelekkan.. kerana scene dalam citeni banyak berkisarkan pengorbanan.. and sgt2 teruja bila tgk kesedihan yg dihadapi bella bila ditinggalkan edward,sebak2.. :D

tapi sedihnye ramai plak memember aku kata citeni bosan.. n best tgk ngn BF jer.. tp bagi aku tak.. sebab aku xkesah, sebab aku xrasa kalau tgk ngn bf cteni best.. aku rasa biasajer.. haha..
and.. aku xsabar nak tunggu Eclipse sambungan new moon! huhu.. act aku memang da tahu sedikit2 tentang critani.. jalan cerita dia.. tp aku rasa kalau tgk live lagi best kan.. ^^
aku tau sbb aku ada ebook n baca selalu time aku bosan..n ceritani memang romantik.. bagi yg baru tahu criteni mungkin dorg suke cite ni sebab wajah pelakon yg cun n hensem.. tp tak bagi aku.. memang edward hensem n bella cun, tp kalau dapat menghayati dgn lbih dalam..kita akan rasa sangat teruja..n xsia2 kita beli tiket or buku utk tgk n baca tentang crite ni..hoho

and honestly, i LIKE vampire so much! Ven helsing, underworld, Blade, n banyak lagi cerita2 vampire smua aku suka..n action dalam New moon mmg perfect.. n Bella memang sgt hebat kerana dapat kalahkan smua vampire hanya dgn merelaxkan diri kerana ape je POWER yg digunakan vampire2 smua xLut kat Bella. hihi.. tula istimewa bella yang edward xdpt lepaskn.. n membuatkan edward tergila2 kannya.. n bahaya gak kalau bella jadi vampire.. ^^"

nway..
I LOVE THIS MOVIE OK! <3>
cant wait to see eclipse :P

No comments:

Post a Comment