Search..

Tuesday, April 13, 2010

♪♫♪♫ Bora Asmara ♪♫♪♫

☼ sebut pasal bora asmara.. hati aku berbunga-bunga.. ahad lepas, selepas habis kelas, aku terasa sangat lapar, begitu juga dengan hayat.. so, hayat ajak mkn kat MC-D.. (manala aku xgemok asik mkn fastfoodje!) then, akupun menolak tawaran nya.. dan dia ajak pula p Old Town White Coffee. juga aku menolak kerana selalu sgt p situ.. aku ckp, aku nak kelainan. aku nak mkn kat tempat yang aku tak pernah pergi.. so, diapun ckp.. ok.. kita pi bora asmara nak.. i pernah ada makan kt situ ngn family.. hihi.. akupun setujujela.. tapi aku cam nak makan kt TGI.. hayat cakap. kita servay dulu.. pastu kalau xbest kita p TGI friday k.. aku hanya mengangguk (mcm novelje ayat itu..)


welcome to bora asmara


sesampai di bora asmara.. aku rasa best sangat2.. heee.. sebab tempat dia sangat cantik.. romantik je rasa.. hihi.. dengan badan aku peluh2.. baru balik kelaskan.. dahla aku main pingpong dgn dak2 klas aku..mana tak berpeluh.. hehe.. bora asmarani bertempat di taman tun, dekat dengan kampung nyang hayat.. :)


aku nak duduk kt situ.. tapi dah di reserve oleh org lain.. aish


nasi goreng cina n strawbery shake saya!! :)


chicken chop syg saya.. hihi :)


ice cream saya.. LoVe sTory.. yummy!!


masa utk pulang.. bye2 bora asmara.. hehe :P




apapun aku happy sgt.. itula 1st time aku berdating ala2 mcm filem even aku tgh selebet gilerp..tp ada candle n romantik sgt..candle light dinner tu! ihihi.. da rasa mcm dalam filemje... ngahahah :)
and kelmarin masa aku tengah sedih hayat jugak bawak aku p shoping kt tropicana mall.. aku happy sangat2! thanks hayat.. i will always LOVE him .. 4ever



Shoping2.. even tgh sakit hati.. :P


 conclusion nye aku kembali happy! thanks darling HAYAT :)

No comments:

Post a Comment