Search..

Friday, April 30, 2010

bla..bla.. and bla...

well.. harini hari last aku kat company teet ni.. hayat ckp xelok aku santau companyni sbbnye dorg da tolong aku bebanyak.. aku tuka tmpt len sbb company ni da nak bankrap.. ehe.. sebenarnya aku sangat bosan lepas aku setlekan keje aku..next week aku da start keje kt ampang as graphic design.. hmm... agak rumit sbb xsama cam keje aku buat sebelumni.. but i can learn..ehe..


bye2 all... :)






and harini aku rasa sangat blur.. adoi.. ntah, stalking page orang kat FB, (orang yang add aku tp aku xkenal) T____T' sangat pathetic..hoish.. aku juga sangat tak tau nak buat apa.. dah on youtube.. twitter, FB, FS.. hoiyo.. sgt xfemes akuni... adoi.. tolongla layan jap aku


yeah2..kawan2 aku sume nye nak BZ jer.. hadoi~ syokla tu bz ea? hihi.. aku tak pnh rasa bosan mcmni.. dizzy n blur2.. mata aku plak mcm nk kene cocok ngn sudu grapu je.. sikit2 gatal ni aphal ea? adoih...
ayat aku sgt kasar doh skrg.. sbb ntahler.. :P


rindu plak kt kekawan yg da lama diamkan diri.. tp klu aku jmp pon aku le buat pe je?? isk... sangat nak berpicnic! oh... thanks kepada kekawan kelas aku... sbb plan nak p Kalumpang resort.. hihi
adala rasa best sikit.. ^__^


 aku tak pnh p sini..tp mmg best :)


and-and.. aku rasa bosan gak sbb da habis study! mmg itu yg plg dikehendaki.. TAPI.. da xdpt jumpa geng2 berbatex ag.. hoho.. walaupun prangai mereka sgt mcm keharaman.. tp mereka sgt sweet.. hhuhu..sgt ok! :) and sgt seronok belajar.. dapat kwn baru! n smuanya baru.. dan gaya hiduppn da baru.. best jugak blaja part time sbb smua student adalah older dari aku.. dan aku bukan hanya belajar engineering..tapi aku belajar macam2... as usual aku mmg ramai kwn lelaki dr perempuan.. ehe~ T____T

berbatex... :P


nanti da hbis klas... ^_^ 
(smbung degree plak)


aku pasti akan rindukan dorg nanti.. owho~ :)
haish... layan lagu neyo mmg best... tp bila lagu tu da hbis.. hati aku rasa pnsjer.. kesian doh bila da blur mcmni...adehla... mau cau dulu.. nak layan ape ntah tak tau.. hihi, nak balik da.. uhu~ :D


adios~

No comments:

Post a Comment