Search..

Wednesday, May 20, 2009

Congrat~

masuk2 keje..hayat mintak tlg cekkan kemasukan dia ke uitm tu..
then aku bkk mmg xcited sgt bila tau dia dpt smbung degree kt UITM.. ^^
mama dia call aku say thanks n puji mcm2.. akupon ngak tau napa..mgkin sbb aku tolong cek n p bwk hyt g apply agknye?sbb si hayatni mmg sah bz jer ngn kje..(pentingkan keje!)
so bila da jd mcm ni..smua gumbira..tmasuk aku yg trsgt bangga..n gtau plak kt mama aku..mama akuni sorg yg adicated skit..kol dia,dia plak ckp bgusla..nnt hayat da hbs blaja tunangla..pstu dlm bape2 bulan kawen.. XD
OMG..kawen?? itu adalah tggungjwb yg besar! tp xpe..mlm masih muda..kita merancang TUHAN yg tntukan.. :D

Alhamdulillah aku gak da nak msuk sem 3 kt poli..lps tu last sem.n grad.hope dpt jd cm hayat..sekbek kos same..tp aku xsepandai dia..hihi

^^

No comments:

Post a Comment