Search..

Monday, May 25, 2009

Yeah settle da Exam test itu!!^-^

best tol dgr fly.fm...(xpepasalje?)
haish..seminggu lepas,aku cuti..bosan la duk umah..bkn cuti sesaje k?tp sebab examla..aduish,baru aku sedar yg aku masih muda lagi..(sbb masih blaja ke?)apepn..aku mmg xtipula bdn penat giler la..sbb mengstudy nak mati..yg menyayat hati akuni, ble time exam tu soalan bukan men jenis killer la babe!akupn tak tau la mcmne le smpai mcm tu sekalikan? smpai lect muda aku yg cun tu pon mengakui bahwa soalan yg diberikan utk exam sem ni mmg amat susah gile! sadis babe bile mcm tu..smua susah..mmg aku buat ape yg aku taujela..blk dr exam trus msg lect r utk merayu agar lulus..aku hrp luluspon jadila.sbb aku xnk la menjadikan diriku poyo sgtkan.. balikje aku gelak sepuas2nye after exam last tu kan..tp pjalanan masih jauhla..aku ada 2sem ag tau..yg penting taun depan aku da grad..and aku happy sgt fmly mmberi sokongan padu kepadaku even kacau aku study kan..utk smbung smpai mana yg aku mmpu..setakat ijazah oklakan..tp aku yakin aku le smpai ke peringkat phd n doktor trus!!haha..

thank pada hayat n nani n yg len yg mendorong aku utk yakin study!utk hyt n nani,tq so much!

No comments:

Post a Comment