Search..

Tuesday, February 9, 2010

Kucing masih hidup setelah ditembak 13 kali

hihi.. dari fB aku ternampak member2 aku post psl kucing ada 9nyawa..tp tu wallahuallam.. then akupon berminat nak tau psl binatang peliharaan kita yg comelni.. so.. aku cek kat satu blog ni.. and what i found is? Kucing masih hidup setelah ditembak 13 kali~ and banyak ag.. so before aku post yg lain. aku post yg pling gempakni dulu.. omg! kucing ini adalah sgt keren ok~

Seekor kucing di Australia dikhabarkan masih hidup setelah di tembak sebanyak 13 kali. Nama kucingnya adalah Smoke. Dalam laporan, setelah ditembak kucing tersebut masih mampu untuk menemukan jalan untuk pulang. Tindakan kejam menembak kucing yang berusia 9 tahun ini dilakukan menggunakan senapang angin. Sebelumnya kucing itu hilang selama 3 hari dari rumah keluarga Maryborough, Victoria tengah. Namun tiba-tiba pada hari kejadian kucing itu muncul di depan pintu si majikan dengan berlimpahan darah.
Sersan Craig Pearse yang menangani kasus tersebut mengatakan ini benar-benar sesuatu yang mustahil, Bagaimana mungkin kucing yang ditembak sebanyak 13 kali masih mampu hidup dan kembali berjalan pulang kerumah majikannya.
WOW ini benar-benar keajaiban.



No comments:

Post a Comment