Search..

Friday, February 12, 2010

TomYam~

isk2..apsal ngn aku harini?? dalam pale otak aku sekarangni ada TOMYAM2 TOMYAM jer... sebab aku sedang kelaparan kot.. aku pon tak tau apsal aku addicted gile dgn TOMYAM sentul ria ni.. series sgt2 SEDAP ow.. mama akupon ckp sedap.. hihi.. kedai SENTUL RIA ni diperkenalkan kpd aku oleh ex officemate aku.. amy~

tomyam disitu tersaaaaaaaaangatla unik ok! n sgt menyelerakan.. sumpah!! xsia2 order mahal2.. tpi xdela mahal mana rm5 je kot~ owh da lama xmkn tomyam itu since aku sakit..

isk2.. sakit jer memanjang (gedik doh!)



then harini aku berazam mau makan tomyam itu!! nak jugak! rindu tahap gile kot! addicted gile.. tp kadang2 tomyamnye xsedap sbb kdg terlalu pedas..kdg terlalu tawar. tetapi bagi aku.. sgt sedap bila aku makan tomyam tu ngn nsi goreng cina! ya allah sedap tak terhingga.. aku sangat kenyang LAPAR!! mahu makan~

cepatla masa berlalu please utk harini supaya dpt aku makan di sana! amin.. :)



tomyam yang amat menyelerakan~
ditambah nasi goreng dan sambal belacan!! OMG! SGT SEDAP!!






bertolak sekarang!!!!yummy!!

No comments:

Post a Comment