Search..

Friday, June 25, 2010

Hujan

Harini hujan turun dengan ribut lagi.. tapi aku dapat nonton kisah cinta dongeng seberang tu petang tadi.. malamni pun ada bola, menyaksikan Portugal VS Brazil.. huhu..

aku sekarang tengah terperuk dalam bilik selepas mengemas rumah dan menjaga anak anyau dua ekor tu.. ihihi. (tahi betui)



Dan harini juga si kaca mata tu demam la pulak.. kesian dia.. malas aku ganggu, dia tengah tidur agaknye.. sebab demam panas tu, kerana bermandi hujan kesana sini.. kerja dengan teruk dia tu, kalau kerja, memang sungguh-sungguh, facebook pun dah tak active.. Pfft!



Tibe-tibejer aku terminat nak letak lagu bila cinta dari LBS tu.. tapi tak kena plak an.. and aku taknak pun benda cam dalam lagu tu jadi! aku sayang dia :)



Sebenarnya masih banyak perkara aku nak cerita kat blog aku yang tak semegah ni.. hihi.. tapi otak aku jadi kosong mungkin sebab terlalu sejuk barangkali.. hehe.. :)

Aku yakin, aku akan sentiasa belajar mengunakan blog aku ni untuk meluahkan perasaan.. dan itu sudah pasti kerana seseorang yang sentiasa disisi aku untuk mendengar rintihan dan kegedikan aku, akan pergi sambung belajar jauh!! XD  (lambat lagi ain!!)



okeh, bola da start..

adios~ :)

No comments:

Post a Comment