Search..

Tuesday, June 29, 2010

MEMALUKAN WOOoOooo

hahaha.. sejujurnya aku tak boleh terima kekalahan PORTUGAL pada tangan si TEAM yang memalukan.. ESPANA.. hahaha.. aku memang tak dapat nak lelapkan mata even lepas dah habis tengok bola, family aku pun pelik kenapa aku nak emo... sebab sebelumni pun PORTUGAL ada gak kalah, tapi aku masih boleh senyum.. tapi tak kali ini.. KERANA ESPANA telah menggunakan TRICK yang sangat kotor untuk MENANG?? pergh.. xprofesional langsung!.. mungkin ada yang kata.. adat permainan? bagi aku tak... macam ada yg tak kene.. kad merah kene pada pemain PORTUGAL tanpa SEBAB??! dan dia tak ada menyentuh pun telinga si pemain ESPANAU tu.. aku sumpah tak puas hati.. yup, even aku minat ARGENTINA jugak.. tapi cara permainan yang kotor, sapa tahan babe? mcm LIVERPOOL vs MAN U, and LV kalah.. semua dok salah kan referee sbb rasuah pe jadah kan?? tapi.. ini benda terang2.. mula2 aku memang jangka spain akan mara.. tapi tak sangka plak dgn taktik yang KOTOR mcmtu.. sumpah kalau akuni pemberita la.. aku akan hebah benda ni.. mcm ENGLAND punya corakla.. tapi ENGLAND tu da terang2 GERMAN lagi rajin mengejar bola... kalau tak percaya.. tengokla ulang tayang ESPANA vs PORTUGAL...



nanti if da ada video telinga puaka yang sampai kene kad merah pada pemain PORTUGAL tu.. aku akan link kan kat FB aku.. tak taula kalau org len tak perasankan?? ronaldo kene tolakpun pengadil buat2 lari tak nampak.. sangat bullshitkan?? kan?? hahhaa... kelakarla sape yang minat sepanyol tu.. sebab ada david villa n torres ke?? aku yakin, if dorg jadi winner, dorang menang dgn cara yang memalukanla.. hahaha.. tolongla sedar sikit.. 'MEmaluKAN' tau??



haish, mata aku masih tak mengantuk.. aku tak pernah rasa tak puas hati mcm ni.. ni lah kali pertama aku rasa macam ni.. even family aku pun kebanyakan minat spain tu.. tapi terdiam tgk keterpaksaan si spain buat trick telinga tu?? memang.. tak semestinya kalau dia tak buat trick tu.. akan gol 1 utk portugal.. tapi, sebab telinga kuang aja tu la.. da buat seorang pemain dari portugal kene kad merah.. pergh, sape nak kene kad merah?? hahaha.. tak ke bangang tu? weh, rasuah ke?? ok.. even ye pun, dah kalah buat la cara kalahkan?? haha.. aku tak heranla kalah menang pun.. berapa kali PORTUGAL nak jaringkan gol? nasib xmenyebelahi jerla.. kalau tak, memang sangat malula spain kan sebab asik men trick BODO? hahahaa... sorry pada peminat2 ESPANA kat luar tu.. aku just geram.. kalau team korg jdi cmni? apa korg rasa?? hahaha.. agak2 r kalau nk men trick bodo pon kan? hahahaha...



cukup kot sampai sini.. aku da redha sikit. kang tak bangun plak aku esok pagi.. hmm.. kalau salah kata sorry na. aku ni peminat setia.. peminat setia mana yang berpuas hati kalau team kalahkan?? and sekali lagi nak selit kat sini.. MEMALUKAN la weih!! hahahaha



selamat malam~

No comments:

Post a Comment