Search..

Monday, July 12, 2010

Percutian itu!

Location : Salang, Tioman island.



Such a Wonderfull place.. itu sahaja yang aku boleh jelaskan tentang tioman. aku juga sangat berbesar hati dapat bercuti disana.. hihi.. aktiviti yang tak boleh aku lupakan ialah ; aku menyelam bersama Zairina.. tapi tahniah pada zai.. sebab berjaya selam even tercungap2 kerana kami tak mnggunakan gas pernafasan tu.. aku pula.. hahaha.. tak dapat nak selam kebawah.. banyak sangat pelampung kut! happy.. and masih tak puas hati sebab tak sempat nak Diving! damn!



Selama kami kesana, kami sangat happy, walaupun aku tertido selama 3jam dalam chalet bersama hani! hahaha... itu juga telah membazirkan masa..

disana, kami cuma sempat bersnorklingjer.. hadoi.. bosan jugak, tp xpe, kami ada juga tanggalkan jacket keselamatan tu utk berenang bersama2, best2~ suasana yang membahagiakan. serta lautan yang jernih.. oh, i love it~



aku baru termimpi nak pergi ke pulau layang2 di sabah.. huhu.. lagi best utk skuba! wuhuuuuuuuuuuuuu!!tp kalau nak p sana.. mahal juga ar.. hyt ajak aku p situ! nak2.. banyak jaws! hihi... (berangan jap)



dan ini hasil gamba2 aku ber'snorkling' di tioman.. klakar.. mcm kanak2 baru blajar berenang.. hihi



mereka :)




kami suka kawan.. dan inilah kawan2 kami! :)
thanks salang puaka crew.. hee


biawak komodo.. banyak! menjadi tarikan disini.. huhu..
(LUKA kata biawak ni mkn anak kucing.. T__T)


terbukti sangat jernih! :P


best! sangat seronok.. :)


hope dapat pergi bercuti lagi bersama insan tercinta pula! hihi.. kene tunggu setahun lagila nampaknyer <3




P/S : nak buat tatoo tanpa rasa bersalah? pakai baju satu badan, dan gunting satu part di baju anda ikut kreativiti dan jemur atau berenang pada matahari terik.
hasil : tidak mengecewakan.. nak hasil yang lebih baik, pakai baju skuba.. hahahha :P

No comments:

Post a Comment