Search..

Monday, August 16, 2010

aku sayangla

aku merapu..

aku menggila..

kadang-kadang aku tertawa

aku caci kau.. aku cakap aku benci kau..

yes, semua tu adalah lahir dari hati aku.



hati aku terasa. terasa macam digilis..

sedikit demi sedikit.. aku sabar..

bertenang seketika..

aku tarik nafas panjang-panjang,

aku cuba lihat keresahan kau pula..

apa yang membuat kau resah?

aku tahu kau memang sangat resah sekarang...



aku terdiam,

kembali menarik nafas panjang..

cuba bertenang lagi.

puas aku luah semua.. semua aku luah..



kau telifon aku..

aku angkat... 'sayang?'

aku tenang balik.. resah sikit..

suara tak terkeluar..

aku kini cuba lagi memahami..

aku faham..

aku tak mahu menyesal nanti!



kawan.. sambut jap tangan aku ni..

aku tak mahu nangis.. :)

sebak sebentar..

aku tau aku tak pernah kesal..



hmm.. pendam? atau luah..



aku sayang kau lah.

No comments:

Post a Comment