Search..

Wednesday, August 25, 2010

biar.. terus ku berlari dan lari~





Ingat lagi ke???

benci betul aku ingat benda bangang-bangang ni..

sedangkan benda dah lebih bertahun- tahun jadi..

apsal la ada je yang bersangkut paut ni?

aku ni terlalu memilih ke?

mahu lebih sempurna?

aduh!



terlelap sekejap...

kepala hotak jadi blur balik.. aduh.. sakit nye hati..

sampai bila nak macam ni ea?

sampai semuanya baik-baik sahaja?

bila agaknya semua akan baik-baik sahaja?

bila tu? cuba bagitahu jap.. >.<



berkecamuk hati aku kejap..

komot sedikit je kot..

tenangjelakan? tuhanje tau apa aku rasa~

tapi bolehke aku bertahan??



satu lagi~

mulut aku takle pakai duh..

semua cerita aku.. aku cerita??

malu aku juga? oh.....

pastu tersedu sendirian?

hmm...

iyela tu?



aku tengah senyum panjang-panjang..  :)

idam yg perfect? eh.. mana boleh~

No comments:

Post a Comment