Search..

Saturday, August 14, 2010

bila bercampur aduk

entah.. 

itu je yang ada dalam kotak pemikiran aku sekarang..





oh.. selamat berpuasa semua~
yer semenjak puasa ni.. perut pun berkeroncong hari2.. mengenangkan makanan yang tak dapat dijamah. hihi (puasa wey!)




gembira, sedih, resah semua bercampur aduk.

gembira dengan kawan2 sekeliling, oh semalam terserempak dengan sahabat lama Afiq Izani dan tunang beliau. hehe, semasa berjalan ke bazar.. tak sempat borak lama.. just happy sebab terserempak dgn beliau, tunang dia sgt cantik.. moga kekal ke anak cucu~ :)





tidak lupa juga semalam si dia pergi kursus belajar..

hm, raya kedua.. tarikh keramat~ insyaallah..  :|

sempat ke aku menghantar dia pergi?

berat rasa hati.. hmm



termenung sejenak.. dengan keadaan yang tidak selesa,

bilik yang berterabur dek kain yang banyak.

kadang2  rasa diri aku terlalu angkuh.. mungkin..

tak semua orang menyukai aku, aku bukan baik.. memang tak baik.

tapi kadang2 rasa macam orang sekeliling langsung tak hiraukan aku..

walaupun sebenarnya, aku yang paling mereka hiraukan..

atau mungkin mereka dah tak mengenali aku  lagi.

semua jadi sangat sepi. .(bohong)



ada juga mengatakan aku sempurna.. 

benar, aku memang sangat sempurna..

tuhan berikan aku mata untuk melihat,

mulut untuk mengucap,

telinga untuk mendengar,

hidung, tangan dan kaki, pusat, dan smua anggota aku lengkap..

masih tak bersyukur dengan apa yang anda ada?

keluarga? aku ada.. hidup dan mati..

aku hanya berserah.. tapi adakah itu cukup untuk diri aku?

semua nya tidak cukup..

memang semua perkara yang manusia ada, tidak cukup untuk mereka,

walaupun kita mati nanti kubur lain2 kan??



haritu time ada idea.. aku memang banyak nak type..

sekarang dah takde idea..

aku seorang yang tidak mengejar popularity (topik bercanggah) 



aku just tak suka..

malu mungkin XD

kadang2 hidup membosankan. kan??



tapi aku tak sanggup lihat penderitaan orang lain..

walaupun 'prototype' sgt kejam.. :D



idea dah kosong..

kembali senyum barang kali..

gelak kecil.. sendirian..

ada aku kesah? haha..



bila semua perkara di salah ertikan..

ia akan membingungkan anda.. teruskanlah berfikir

mungkin dengan berfikir anda akan lebih memahami..

tak semua pemikiran atau maksud kita boleh baca..



tamat

No comments:

Post a Comment