Search..

Tuesday, September 14, 2010

Aidilfitri~

wah.. dah lama agaknya tak update ni.. hihi, semenjak banyak benda nak buat, sampai blog sendiri da berhabuk.. hahaha.. :)

So, sempena hari raya ni, nak minta maf pada semua, jika ada terkasar bahasa, termasam muka, tergigit jari, terasa apa2 jela.. harap dimaafi!

Begitu juga saya yang kurang sempurna ini, sedia memaafi semua rakan2, musuh2, teman2 diluar sana..

hoho..

owh, raya tahun ni, macam biasa jer, masih beraya di kuala kangsar, suasana biasa saja bagi saya sejak from 5.. tiada yang istimewa, semua nya biasa.. ingin diingatkan lagi kerinduan saya kepada arwah opah dan atuk yang membesarkan saya sehingga saya berjaya, walaupun tahun ini, mereka tiada, saya tetap mengingati mereka. sesungguhnya, tiada yang lebih bermakna bebanding disamping yang tercinta.

sejenak saya terfikir lagi, mungkin berkat doa saya, hayat dapat beraya dengan saya lebih lama tahun ini. sebab masalah tertentu. alhamdulillah..



so, lets check this out! keriangan di hari raya, bersama sanak saudara & orang yang tersayang! :)



sesi : bermaaf-maafan..


dikampung halaman.. rumah arwah opah & atuk


tempat aku membesar, dari kecil sampai opah & atuk pergi.. hmmmm


sesi : beraya di kampung makmur opah tiri..


sesi : beraya dikampung tok cik.. :)


sesi : Beraya di rumah opah ma pula~


Perjalanan kembali ke rumah tok cik (sebab tertinggal charger! T__T)


sesi : bergambar di masjid ubudiah.. :)




dan banyak lagi gambar! hihi..

semuanya ada disini

Click bawahni yer

No comments:

Post a Comment