Search..

Sunday, September 26, 2010

beri ku masa berbicara

its raining today, just finish kemas rumah buat open house tadi.. pergh! tired already.. hihi.. hati resah je, sejak aku dapat tau hyt pergi esok.. ntah, berat je hatini.. [macam la dia tu husban aku kan?] erp.. mungkin bagi kami yer kot. sebab 24/7 kami bersama.. tiap saat, sampai family aku turut rasa kesedihan aku.. sanak saudara semua berkata benda yg sama.. mereka menanamkan aku sifat sabar dan tawakal.. ntah, mungkin risau aku yg akan selingkuh nanti..tapi 2tahun 2bulan aku jalani hidup aku dgn dia, setiap masa kami bersama.. bagi insan daif seperti aku.. itu adalah jangkamasa yang sgt lama.. dan aku impikan ia jadi selama2nya.. hingga akhir masa..



tak banyak ingin aku tuliskan.. hanya ingin meluahkan rasa sedikit demi sedikit.. cinta mmg buta.. aku tak pernah rasa cinta sedalam ini. maksud aku, cinta aku terhadap hayat.. oh, akan aku sambung cerita ini kemudian.. hayat masih dapat call aku.. dan dia sedang dalam talian.. aku syg sangat pada dia.. :)

No comments:

Post a Comment