Search..

Friday, September 17, 2010

Cerita Raya Lagi..

waaaaah.. semua orang masih sebuk beraya.. aku pulak takde pun p raya rumah kawan2.. hish2.. kawan pun tak dtg... biasala awal lagi kan? nanti mungkin dlm next week family aku buat open house.. then lepas tu family hayat pula.. tapi aku tak sure, hayat ada ke tak? hihi..



Alhamdulillah, sempat aku beraya dengan hayat tahun ni.. agak lama jugala..dan itu pastinya menyeronokkan! :)

yang seronoknya, kami beraya tak macam org lain.. ahhhahaa....

masa balik KL, aku balik naik KERETAPI TANAH MELAYU.. ihihihihi... gara2 Hayat la kan...




Bersama adik aku.. Amirul~







 then da sampai KL, flight dia delay.. ngahahaha.. tapi syokla.. 1st Raya ngan dia.. dia bawak p satu Kampung.. yeeeeeeeeee... best2.. hahahaha... :)

oh, tidak lupa dgn perubahan rupa aku bila curl.. hahahaha... pandai da aku meng curl rambut sekarangni ea? ewah2 ain.. hahahaha. :)

rasa cam matured plak! hahahaha





tapi tahunni mmg enggak ada duit raya! hahahahaha





beraya di Segambut tengah


beraya di rumah nenek hayat pula :)


masa beraya dengan hayat, malam tu kami tonton Movie! R.E Afterlife hihi.. R.E kalini agak bosan dari sebelumnya.. macam game plak~ sebab aku mmg peminat movie R.E, game dia adala 2-3 kali main.. macam hampeh.. hahhaa :D... then malang takde gamba sbb hyt xnk begamba.. buduh!!





Dikesempatan ini, sekali lagi dengan tulus & ikhlas nya, saya mengucapkan..
selamat hari raya maaf zahir & batin semua.. :)

No comments:

Post a Comment