Search..

Saturday, December 25, 2010

kawan-kawan KAHWIN..

YESTERDAY~


Adalah hari perkahwinan kawan-kawan ku.. yang dari sekolah sehingga ke politeknik.. Tahniah ye kawan-kawan.. ada juga aku bertanyakan tentang feel mereka.. wah, mereka kata, tiada apa-apa pun..

"tiada feel kah?" Y_______Y' ehe~ i mean, nerves ke.. happy sangat ke.. terlonjak-lonjakke? hihi...



tapi bagi kawan-kawan yang sudah melangkah ke alam perkahwinan tu, aku amat berharap mereka akan memulakan satu kehidupan yang lebih baik.. sampai ke anak cucu.. hihi.. walaupun datang dengan hanya salam pengantin dan bye-bye, bagi aku cukup untuk aku happy melihat mereka happy.. weee..

(yer, aku datang teman..)



tahniah sekali lagi sahabat, mungkin niat sebenar aku hadir sebab mama pesan

"jangan tak datang majlis orang bila orang dah jemput, nanti majlis sendiri takde sape nak datang.."

hihi~ bukanlah berniat nak kahwin pada usia muda, tapi sebab terkenangkan mama pesan.. yeee~

tapi bila difikirkan berulang kali lahkan, seronok kalau dapat datang awal, dan bertemu rakan-rakan yang lain.. hehe~ dang! syahdu rasanya..



bagi aku, macam nerves je bila nak kahwin ni.. tak tahu kenapa bagi orang lain COOL sangat.. but for me, sangat tak dapat nak jadi COOL..mungkin sebab sentiasa dengan keluarga tercinta, bila tengok kawan-kawan duduk atas pelamin, berpegangan tangan, rasa macam, wow!! sukar nak story bout that feeling.. poyo sudah!hahahaa...



oh, semalam lepas pergi kenduri, kami sekeluarga pergi melaka, nenek masuk ICU sebab strok. jadi sampai rumahpun pagi. teringat pula kawan comel aku, dia terpaksa pulang ke perak atas urusan tertentu. i miss u erin.



tidak banyak yang dapat aku sisipkan.. yang aku masih tidak lupa, kepada mama dan ayah yang membawa aku ke hulu ke hilir, untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan-kawan aku.. "juga perkahwinan kawan-kawan mereka".. TERIMA KASIH MAMA DAN AYAH!

series, semalam hari yang memenatkan.. hihihi...



here my friends wedding picture :


Afiq izzani and wife *siti fatimah
even dtg paling lambat.. berkesempatan tengok mereka..
kau kahwin dulu ye afiq! :)


si angah dan sharina..
im just to lucky sebab datang time mereka dah salin baju
but, mereka sangat sporting bila permintaanku ditunaikan..
walaaaaaah... selamat pengantin baru :)
dan selamat ke anak cucu..
amin~


anyway guys.. thanks for invite me :)

No comments:

Post a Comment