Search..

Wednesday, December 8, 2010

suka ambil tahu?

terima kasih sebab peduli?






 urp.. entry tu tiada makna apa-apa, saja suka-suka..sebab ramai yang suka complain tentang kehidupan orang lain.. perlu ke? sekarang life dah cerahkan, perlu apa lagi dong??hihi...

memang macam-macam nak story, tapi idea hilang bila internet mula memprotes kerja aku.. mungkin aku tidak digalakkan mencaci orang.. owh, maaf semua kawan-kawan..apa yang terjadi semua secara tidak sengaja.. kita hanya merancang, tuhan tentukan~





oh, semalam.. ada najis tak dikenali tersesat singgah blog aku.. eww.. gelila.. jangan la singgah lagi ok? sebab aku tak perlukan kau pun... *mungkin beliau tiada life kot, kesian, hidup terlalu perfect sampai sebok maki orang 24 jam.. yeee :)





Mungkin ada musuh?

yup, siapa sangka kan? mungkin aku mempunyai ramai musuh.. haha.. siapa tahu? kamu semua ada musuh? musuh dalam selimut? musuh yang berkudis.. makin garu makin sedap? atau musuh yang cuba mengada-ngada.. biasalah perempuan, banyak sangat buat dosa kebasahan~ eh? kalau lelaki macam mana.. oh.. itu lagi loser kot.. hahahaha.. dang!!



oh yer, sebut pasal musuh, aku masih nak cerita pengalaman aku ke DESARU *tak ada kene mengena dengan musuh pun..

sebenarnya DESARU adalah satu tempat yang sangat indah, pantai, hotel.. semua nya.. termasuk puak-puak atau kawan dan kakak-kakak yang ada disitu.. aku suka DESARU. thanks kepada yayan~

disebabkan aku mengantuk dan letih, aku tak dapat nak cerita berjela pasal DESARU.. dan nampaknya terpaksa sambung di lain hari.. hihi.. *siot



ha, sebelum apa-apa, aku juga mahu berpesan pada sesiapa sahaja yang suka meluangkan masa baca disini.. sekali lagi.. *tak pernah baca? baguslah..tapi sekarangni tengah menuliske? hahaha~



"blog saya adalah untuk diri saya sendiri.. saya tidak perlukan pengkritik atau siapa-siapa yang agak suka menyemak.. kalau nak berkawan, follow je, owh, follow secara haram? itu lagi loser tau..haha.. dulu saya hide blog saya, saya on balik kerana kawan-kawan.. seandainya anda tak suka? itu saya tak pernah peduli.. dan semestinya saya bukan seorang yang bacul seperti anda.. kerana orang macam itu sangatlah tak ada life dalam hidup dan menyemak di blog saya.. (*yang agak-agak terasa..) dan saya tidak mengejar popularity pun..tak perlu pop up ke, link ke, fev blog atau apa-apa yang berkait..because im still not ready.. juga saya bukan jenis orang yang suka hidup dalam kepura-puraan.. konon-konon life bahagia, nak mewah, segak.. hakikatnya? porak peranda dan busuk hati pada orang lain.. tapi takpela.. life kamu perfect sangat, sebab tu kamu suka kutuk life orang lain.."



Bagi aku~ hidup perlu ceria.. walaupun ditimpa kebasahan.. hahahahah~
oh yer, sebelum apa-apa, aku nak beritahu sesiapa yang tiba-tiba singgah kat blog aku ni..


CAT for SALE
4kitty + mama cat..
3persian, 2mix..
interested or anything~

PM me..
Facebook lagi ok.. :)


"dah kalau lawa, lawaler jadinye, ate, dak usah le buat hodoh rope itu.. getik aye nengok.. perangai tak semegah di tambah pula rhebe yang sungguh kesian bebeno, kononnya nak cuba psyco aye, diri sendiri yang kesian aye nengok, idokler aye paham perangai manusia rhope ni.. eyh, tak sior aye nak layan, biorle yak? tak luakpun.. tapi aye pelik.. ngape deme suke beno ngaco.. deme takde kerje le tu.. kesian..~"


kembali bertugas..



assalammualaikum~ :)



3 comments:

  1. Oooooemmmmgieee!!! Comel nak
    mampus kot kucing tu!!

    ReplyDelete
  2. bykkn bersabar ye...anggap tuh sume dugaan...doakn yg baik utk "org" tuh... :)

    ReplyDelete
  3. nad : hihi.. memang, sangat comelkan :)

    10975685 : baik~ terima kasih :)

    ReplyDelete