Search..

Friday, January 7, 2011

bintang hati

oh jari ibu aku tiba-tiba luka.. berdarah kecil, agak pedih tapi aku buat tak tahu je.. bila dah menitik baru aku perasan.. *PELIK..


dan aku betul-betul merindui seseorang.. lagi? yah.. lagi.. hahaha... dan aku rasa banyak perkara yang aku belajar bila berjauhan dengan seseorang yang aku sayang.. (hayat)
sungguhpun kami sering tidak sependapat, aku rasa.. kami lebih mengenali hati budi masing-masing bila dah jauh ni.. aku rasala.. ahaha... 
honesty, yup, it sudden happen.. hahaha.. and trust yang mendalam juga..  alhamdulillah.. 


aku senyum.. gembira :)
terima kasih tuhan..


lagu untuk kamu..


Di sudut termenung jauh

Mengenangkan nasib kita

Kita miliki separuh

Berbentuk hati cinta namanya


Walau kau jauh

Ku sentiasa menunggumu

Inginku imbas kembali memori


Walau kau jauh

Ku berjanji kan terus tunggu

Dipisah lautan biru
Ku mahu kau tahu

Aku kan terus menunggu


Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu

Jangan pernah sekali kau buang

Seperti cinta ini yang terbuku

Akan bersemi jua


Terus menunggu

Kita kan bersatu

Terus menunggu

Ku mahu kau tahu


 

L.O.V.E.

No comments:

Post a Comment