Search..

Monday, January 10, 2011

tonggang terbalik



saatni, aku tengah baring,
sambil menengar hayat menyanyi riang untuk aku.. *comel
dan terfikir aku tentang sesuatu yang tidak patut aku fikir..
haish.. kau masih muda ain..


yuh, aku masih muda..
aku harap umur aku panjang..
kebelakangan ni asyik kurang sihatje..
tapi aku kuatkan juga diri aku yang sememangnya kuat ni..


termenung sejenak..
tatkala hayat menyoalkan "buat apa tu sayang"
dan dia menyanyi lagu kak ziana..
oh, aku memang nak jadi macam ziana zain! :)


megah bila difikirkan menjadi Diva seperti beliau.
oh, AJL? congrat to ana rafalie.
walaupun beliau kurang dikenali and ramai yang tidak kenal nama dia..
dia menang atas undian juri..
rezeki dia malam tu..


oh... angin
angin dalam badan aku menjadi-jadi
ENO? owh... angin masuk lagi banyak kerananya..
hahahaa..


aku perlu lebih metabolisma dalam badan aku..
lemah je kebelakangan harini..
Dang!~~


:)

No comments:

Post a Comment