Search..

Monday, March 1, 2010

Adakah Kerana Cuaca? T__T'

isk.. actually skrgni aku tgh menahan sakit tekak yang membosankan.. asik2 sakit tekak.. mcm tula kalau kahak dalam tekak aku ni xkeluar2..sebabnye aku xretila hai nak membuangnya!! how meh?? hm.. thats why jadinya seperti ini.. sakit tekak yang melampau2.. sakitje xpe.. tapi ada rasa gatal2, n menyebabkan aku BATOK dengan dasyat! kalau bigfoot dgr batok akuni.. sure dorg lari.. haish~ tu yg memalukan diriku ni.. hadoi~
sangat2 xsenang bila nak hang out terpaksa tahan batok bongakni sampai maximum n bila da maximum aku akan batok n batok tu sgt2 TERUK!! OMG... 


dalam keadaan aku yang asyik2 mengalami kesakitanni.. mama hayat bg ubat batok kepada aku.. sian kot kat aku.. syg plak kat mama hayat tu.. XD and ofcause ubat batok itu mengantukla sangat... sampai lani aku masih merasa Effect dia.. wah2 :)


then semalam is my BAD day bila aku bukan sahaja sakit TEKAK, malah aku kena belitan urat yang merbahaya.. tula akibatnya bila angin da terlalu banyak dalam badan.. xsedar2 diri tu gastrik.. ada hati nak diet!


 masih minum air gas?? T__T


and semalam aku tak dapat tidor sebab tangan kiri aku mcm nak tercabut.. aku pon tak pasti kenapa ini smua terjadi kepada aku.. yes~ ada hikmah disebalik kejadian.. aku sedar, im just ordinary girl.. sumtimes sick sumtime go well.. isk2.. masalahnye sekarang.. akuni asik sakit jer~ hahaha.. bole dikatakan tahunni aku xpenah sihat.. kalau pn sihat tp masih ada sumtin wrong gak..


dan.. sedang2 terpikir memeningkan otak kenapa aku jadi mcm ni.. akak satu blaja ngn aku ckp semua ni disebabkan oleh cuaca.. barula aku teringat.. akuni mmg WEATHER-shock.. penah dulu aku tinggal kat BP masa banjir and hampir sebulan tak balik.. balik2 KL.. muka aku tumbuh ruam.. satu muka ok!! sampai aku nangis gile bab!! aahhaha... kesian aku nok! 
yela, mcm skrgkan? cuaca sumpah xmenentukan? Kat KL ni lagila.. kalau panas, panas gila.. kalau hujan.. hamik la ko! itula kuasa tuhan... 
haish, so, aku xperlu risau lagi mcm yg lepas2, nak risau mcm2 last2 xde papepon yg terjadi pada aku.. buat perabih duit laki ja~ :)


syg saya!! syg sgt kat dia :)


oh sebelum terlupa.. last weekend aku ada buat cupcake.. kalini cupcake aku mmg memuaskan hati even kene marah ngn mama sebab aku xltk icing awal2 masa kacau butter tu.. adehai.. apepon.. sedap dari yang dulu.. n nanti nak buat lagi banyak2.. sebab selain ayah, hayat sangat gila pada cupcake aku..sian syg saya tu sebab dapat mkn sikit je.. dihabiskan oleh adik2 dia.. :)


Cupcake saya yg cumil! :P


and2... last weekend juga aku berBAM2 dgn my Bestie 'yuLana Caprioska .. huhu.. miss her so much! unfortunately gamba tak amik.. so.. no picta la :( 
 
BAM2 ngn YUYU :P




and last sekali.. 
kepada my babe.. cik  Pn Nadya Yaya..
here nak wish selamat menjalani alam perkahwinan and jangan lupa jemput ain majlis nad nanti k..
and semoga cepat2 dapat baby ^__^ huhu

No comments:

Post a Comment