Search..

Friday, January 1, 2010

01-01-10

malam new year haritu plan nak hang out n clebrate new year with wahyu n zapir.. unfortunately, tgh kekeringan and xdpt nak celebratela.. lagipun hayat tak suke celebrate new year.. sebabnya dia rasa macam tak berapa baik..dari huha2 sana sini. baik beribadat berdoa akan kesejahteraan dunia dan bumi ini.. ^_^"

so, malam tu, aku nak cek result exam aku yang sudahpun keluar, sebab dekat office xdapat nak serve kerana terlalu bz.. jadi aku dgn hayat pegila CC.. :)
mula2 mmg nak cek..tp server poli masih berat.. adeh.. so, aku pon bukak FB, and teringat pasal L4D. huhu!! apa lagi, on selama 4jam, n main L4D dgn hayat.. hoho
tengah2 main dah nak final kot location dia.. tetibe, hayat pegang tangan aku..katanya dia pening sangat2.. and tak tahan, mungkin kelaparan. so, ape lagi. aku segera blah dari CC balik rumah.. EVEN, masa ada 1jam lagi.. sebab ambil pakage.. :(
sampai rumah, aku bagi hayat makan.. sembang2 dengan my bro sekali..hihi, kelakar bila ingat cara abang geli aku cerita pasal ulat renyut2 dalam hole baby.. EWWWWWWWWW!! akupn geli!! hahahahaa... OMG!!
lepas makan hayat terus terbaring.. aku bg dia bantal dan toto untuk dia rest.. aku plak pegi ke pc and main game baru abang.. command and ape ntah, cm red alert punye game.. :D
hayat tido lama sampai pukul2.. aku kejut pun tak bangun.. 1st aku ingat dia nak tido trus, lama tu dia terjaga..and katanya nak balik.. so hayatpon balik :D
kesian bb saya.. thanks so much syg!! :*



yesterday, aku dapat msg dari kawan2 school mate aku masa kat asrama RAJA perempuan Kelsom dulu, erin n balqis (cikpah) so, nak sgt jumpa sebab dorg da duduk kat kl n keje kt sni sekarang..wah!! best2..
so, dalam 6.30, aku pon berjumpa dengan mereka, sangat happy sebab mereka xberubah ^^
rindu giler, yang lagi meriangkan aku. dorang tak habis2 cakap aku gengster n selebet gile kt RPK dulu.. hahah.. NOFEARLOST nama group aku dulu..tp aku xpenah buli org.. gaduh sebab org tak puas hati ngn aku.. kira nakaljela.. :D



my bestie! OMG!! lamanye xjumpa! :D love korg!!

aku pernah bersekolah di asrama penuh raja perempuan kelsom, kuala kangsar, kat sana aku ada ramai sangat kawan, and aku agak Femes kerana perangai aku yang xbole blah, aku kuat gaduh dulu! hahaha :')
sangat happy sebab dorang xpenah lupakan aku.. and mereka masih cute mcm dulu, aku je yg membesar dgn dasat! hahaha..
kenangan terindah dengan dorang dulu sebab mereka adalah teman yang setia, act ada ramai group NFL tu. safura, nina, nor, and seterusnya aku dah lupa.. ada sorang minahni nama nya dahlia, dia dulu budak yang paling kerek kt kelas kitorang.. hahaha, sekarang da kawin and ada sorang anak, and da bercerai pstu bercinta dengan sedara laki dia.. ish2, teruk..
so, after form 2..nak masuk form3.. opah aku meninggal..sangat sedih smpai aku tak pergi kelas!! aku menangisje smpai mata lebam.. syg opah sgt!!
disebabkan itu, aku terpaksa balik KL sebab tinggal atukje kat kampung.. :S kesal sangat sebab tinggal kan atok..tp xkan nak susahkan atokkan? atok plak meninggal dunia lepas aku SPM.. masa tu atuk da beberapa bulan kahwin dgn opah tiri.. hm.. so, skrg ada opah tirije :'( rindu sangat kat opah n atok!!

balik pd cerita me n fren td.. dorang crita smua ttg mmb.. n aku teringin sangat nak jumpa nina, sebab kiss and erin cakap nina da lain.. totally berubah giler! da daring sangat..pastu menjolok mata.. hihi. and bagi aku itu biasa, tp mungkin sebab nina tu dulu bertudung.. and berubah menjadi begitu.. dasat2.. :}

lepak2 hunting2 photo dgn mereka, then lepak2 bersembang.. rasa sangat happy!! now i realize, aku memang mempunyai ramai sahabat Perempuan.. kesian hayat kerana menjadi sangat bosan.. and dia pergi omega, tgk jam.. even mahal dia nak beli jam tag tu.. aduih.. $1500 tu syg.. xpe, nanti kita beli k.. I LOVE u..

then around 11.30, kamipun balik bersama bf masing2.. hihi.. well ladies! see u soon ok.. seronok sbb xrasa ganjal langsung bila berdepan dgn dorg..n ofcoz aku yg byk cakap..apapn i enjoy with them..xsgka dulu, kwn2 yg kecik sgt n trlampau nakal smpai gado baling kusi n bertinju tu.. skrg da cun n cute sgt.. rasa cm xpercaya! sayang mereka gila2!!! :*


i miss my friend!! :) aku, erin n cikpah.. muaah!! :*

and kami da plan nanti nak pergi picnik/holiday same2.. :)
xsabarnyer!!!happy2!! :D

No comments:

Post a Comment