Search..

Monday, January 11, 2010

She Working Like A BOSS!

Not me act! but my receptionist yang dah tua itu.. she is sooo bossy ok... i hate her. today i was fight with her~ urgh.. tension gile aku!

wei 'kel' tua! kalau tak sebab aku belajar, aku da lama blah dari tgk muke ko yg mcm PIGGy hidup tu.. ewww!! menyakitkan hati..
dala muka cm piggy.. perangaipon mcm TENUK cacat..

hahaha.. ikut hati aku terajang2 jer dia.. adeke patut dia xkasi aku p makan bila da time lunch aku! katanya suruh tunggu o
ffice mate aku yg baru keluar..pale otak dia.. keje hari2 nak bergayot je 24-7! hek ele.. dala pemalas.. cnela BOS yg 3 'kel' ni le jadikan dia sbg receptionist.. dia xbagi aku kua lunch sbb dia takot tinggal sorg.. pale otak dia kan! aku ni slalu kot tinggal sorg.. tiap kali dpt call mesti aku yg angkat.. keje receptionist macam lebih higher dari keje aku n org2 lain! hahahah.. mmg tak la kot..

"auntie, ko tau tak ko tu da melebihi had limits aku yg ke sembilan.. sikit lagi, klu tak aku sepak terajang ko!"


tadi bukan main lagi dia maki aku depan customer. aku mmg bengang then aku sound dia! tersenyap ko.. aku hentak smua barang.. peduli apa aku ada bos ke takde.. mmg tersentap dia tgk aku hysteria jap td..

aduh.. klu tak sbb keje yg
aku intebiu tu hari mcm keje kuli.. da lama aku keje situ! bab 1 betul..

sumpah aku masih kepanasan, even aku da beli spritzer 1500ml + potato crisps + doublemint 68 gram.. n salad dari piza hut tadi. hati aku masih lagi TERBAKAR!! huih.. mmg xle betul aku ngn kel mcmni!

dala menumpang di malaysia (sbbnye dia org pakissetan) pastu nak tunjuk terer plak..
haish, kadang auntie piggy ni baik la.. kadang2 perangai cm haram yg membuatkan aku rasa nak cili mulut dia..

memang absolutely mcm bos ooo dia! dala BERGAYUT je.. akupon tak tau ape yg dia buat.. keje melilau sana sini.. pastu tak angkat phone.. pastu mengumpat2 ngan 'KEL' lain! isk2 isk..dasar 'KEL' betul dia ni.. apepon aku mmg xpuas hati!! sebokje jln2 kat tmpt aku konon nak tgk cuaca.. he
eeeeee! tension siot!

nice photo by victoria.. ^^

No comments:

Post a Comment