Search..

Saturday, January 9, 2010

Avatar VS Alvin and the Chipmunk 2

aku dirumah harini.. teringat mahu membuka Cafe world di fB.. smbil mengepost kisah aku semalam.. hihi. dengan sdg mentreatment rambut menggunakan yogurt semalam.. thanks yuyu.. hope my hair akan lbh lmbut lpsni..hahaha :P

Actually yesterday, i was planing with mr hayat..we goin to watch Avatar 3D at The garden.. unfortunately, semalam.. pack gilerp ok..last ticket pukul 12.30am.. omg! :)
then ada yang front sit, depan sekali, pukul 6.30pm. so, change our planing and maybe watch sherlock holmes. malang juga nasib kerana, last tickepon around 9.30pm. lama nak tunggu sbb smpai situ around 1.30pm.. adeh!

then i think i dun want to watch Alvin and the Chipmunk.but si hayat, really like that movie, even he never ask me to watch that movie with him..aha~
so,i decide to watch Alvin n the chipmunk 2..Even rasa mcm xberbaloi tgk katun.. xdpt tgk AVATAR!! :(

lepas tu kami pergi mkn dulu sementara nunggu utk p nonton.. makanla kat Food GArden, just me only yg mkn, sbb hyt da mam masa nunggu aku blk keje (halfday)
so i try Unagi don..bcoz i LOVE BELUT.. lagi2 plak klu yg dipanggang mmg menyelerakan!! yummy!!! ^_^ huhu..


makan!!

kesian bb kene tunggu aku mkn dgn lama.. yummy!

Yummy!! :)

best klu tringat cerita psl belut..
act, i never try eat belut..but since i form 2.. i jadi suke, sbb pnh ikut cikgu pergi giant beli sumtin utk jamuan ape ntah, then dia suh cuba satu ikanni.. aku n sorg mmbe nipon cube.. YUMMY!! its delicious ok!haven gilerp! then our teacher pon ckp..

teacher : "u all tau tak tu ikan apa??"
kami : " we dunno cikgu" hahahah (nk speakingla jugak)
teacher : "kalau korg nak tau, itula belut.. huhu.." (dgn nada jahatnyer)
kami : "aperrrrrrrrr??? uwerk! ahhahaa"

Unagi yang sgt sedap!! huhu ^^

act masa tu aku mmg xheran kerana aku suka makan ikan keli (FEV)..rasa belut lbh kurang ikan keli cuma belut lbh menyelerakan..geli sebab belut ini adalah ikan yang lembik mcm ular kan.. hahaha, mean kitorg mcm mkn ular la plak.. lama2 aku rasa sgt suka dgn belut.. n since itu, aku suka mkn shushi!! yummy! plg best shushi bersama2 unagi! omg..haven sgt2.. klu yg mentah tu xsuke sbb pait..rasa mcm fake kot klu dimakan.. mcm nk tunjuk terer sdgkn xmampu memakannyer!! wakakaka

ups, berbalik pada tempat asal, after mkn.. kamipn pi la jalan2 area mid valey, i mcm biasa, beli earing even berlambak earing yg tak dipakai.. hahaha..
then tgkla MOVIE itu..

OMG!! sgt comel.. aku mmg agak jakun bile aku tgk cite ni.. real ok.. hahaha.. kesian aku! n aku sgt suke n trhibur juga ada part yg buat aku menangis bila chipmunk kesayangan aku (theodor) disisihkan oleh fam dia.. aloooo, comei cgt!! n aku sgt teruja giler!! hahaha.. itula movie kartun yang plg hebat yg pnh aku tgk!!! feel gilerp ok! hihi
thanks to hayat! bcoz akuni xsuke sgt tgk kartun, stakat katun bodo2 ni bolela.. hahahaha.. :P n ofcoz katun yg jnis action..ngehehe

oh my Theodor!! muaaaaaaaaaaaah!
Theodor yang sgt comei!!!! Suaranya oleh jesse McCartney ^^
lepastu sgt happy..rasa cm xnk kua pnggung.. hyt lak ajak p men game L4D 2 dgn wayu n jack.. huhu
mcm biasa,kami pon main around 4jam.. then adik jack plak meraikan Birthdaynye dgn fam mereka, at 1st aku mls nk join..tp sbb dorg da ajakkan..xsedap plak.. n mau mkn kerana sgt lapo! huhu.
then kamipon mkn n karok di Redbox sogo.. around 12.30 kami pulang.. n tido..

Owh.. sangat xdpt melupakan cerita Alvin n the chipmunk 2 tu!! thanks hubby
n juga sgt happy sbb dpt spentime dgn org yg kucintai (hayat)!! sebab he always BZ sekarang! :( kerja2 n kerja!! sgt sedih sbb jarang gilerp nak jumpa!
tp baby.. please dun eva forget me.. hihi

I love u shooo much!! muahh..

No comments:

Post a Comment