Search..

Monday, January 18, 2010

Open House 2009

open house ni dah lama.. dilakukan pada raya tahun lepas.di rumah ku n hayat.. sgt best even aku kecik hati gak ngn beberapa pihak.. tEeEet.. especially hayatla kan.. hadoi~ (saja2 nak EMO)
masa open house kat umh aku.. aku ada malamje..n ramai memembe yg xdtg.. bole kira kot just beberapa org sahaja..hadoi!
n hytpon dtg sekejapje sbb ada hal lain.. (thats y aku kecik hati) tp xpela mungkin sbb dia nak anta mak dia p mesyuaratkan.. (xpentingpon)

malas la nak tulis pape.. nak ltk gamboje la.. bolehkan? suke hati akula :D hihi
lagipon..aku tgh hot sikit sal org menuduh aku menfitnah.. dia xtau mana btl n mana slh. so shut up! :)

Gambar open house..
nenek hayat.. ^_^

keluarga hayat atau ahli dun segambut? akupn xsure ^_^'

oh..syg saya ambil air untuk saya.. :)

me n jiha (adik hyt)

selepas raya umah saya ^^"

No comments:

Post a Comment