Search..

Tuesday, March 30, 2010

28.03 ~ awesome

ada apa dengan 28.03? itu adalah tarikh aku keluar dari perut mak aku untuk melihat dunia. terima kasih mama kerana menahan kesakitan melahirkan aku.. aku syg mama.. hihi

dan.. 28.03 adalah kenangan aku yg terindah.. smua orang akan rasa hari lahir adalah satu kenangan yang terindah. yup, aku memang suka hari lahir aku..dan aku suka tarikh tu.. amazing bila aku ingat sedara aku yg sebaya ngan aku lahir selepas aku lahir.. cuma dia kua sebulan selepas aku yang tak tahan berenang2 ketepian dalam perut mak aku dan meluru keluar lebih pantas dari dia.. dia pun keluar dengan bahagia pada 07.04 huu..



balik pada birthday aku.. macam biasa.. tiap2 bulan akan ada org celebrate birthday aku.. ahha. paling tak pernah aku lupa, celebration birth aku masa aku darjah 6.. masa tu kat umah aku.. kakak2 aku membuli aku dengan membelikan hadiah besar.. katanya ada mamat jiran umah aku bagi.. aku pun semangatla kan.. besar gila kotak..mcm kotak TV.. hahah

robak punya robak, dalam kotak ada kotak.. dalam kotak tu ada kotak lagi. sampaila kotak tu jadi kotak sebesar kotak cincin.. aku buka2 ada tahi ikan bilis.. jahat giler~ hahahaa..



xlupe juga pada teman2 yang pernah celebrate birthday aku.. sesiapa saja yang pernah memberi kejutan.. terutama buat geng2 violent aku dlu.. happy doh korg celebrate bday aku n ida. X'D



then.. aku sangat happy utk tahun ini.. julung2 kalinya kekasih hati menyambut birthday aku.. EVEN simple sgt..tp aku amat appreciate.. sbb selama hidup aku.. xpenah lagi ada family orang lain menyelebrate birthday aku.. ni plak teman lelaki.. aku syg gila kat diA!! 1st kenal dulu dia belikan HP sony ericson cybershot utk aku.. tahun ni.. dia celebrate. aku sgt2 terharu syg.. terima kasih sangat2.. sumpah sangat terharu..



sebenarnya birthday aku yang dirancang hayat tu adalah kejutan yang tak dijangka.. aku tak pernah terfikirpun dia nak buat surprise utk aku.. tapi malam tu dia ajak aku p umah dia.. dan tak semene kejutan dia tu kantoi masa aku kata nak balik amik brg.. mama dia tercakap sesuatu..even aku xdgr..hahaha.. kesian hyt..lastly dia mengaku tp aku syg sgt kt dia.. dari situ aku da tau dia syg sgt kt aku.. n jujur sebab bila da kantoi..dia p cite smua.. ahahha.. xpe syg.. cubaan yang indah dan baik utk surprice birth aku..



Sayang Sangat kat anda HAyat! terima kasih atas semua~


family hayat.. makan2.. thanks :)


mereka..
actually hayat nak celebrate mkn pizza. tp pizza da tutup..hahah :D


my surprise birthday cake!! :)


saat bahagia! ahaha.. potong cake cepat~


settle dah my birthday.. im getting old now.. hihi ^^


even smua tu berjalan dengan sekejap dan simple.. tapi aku amat happy! happy sesangat, sumpah aku syg sangat kat mereka.. terutama hayat la kan.. thanks baby.. I LOVE U!

No comments:

Post a Comment