Search..

Tuesday, March 9, 2010

oh FACEBOOK!!

hadoi~ sedihnyer aku sekarangni.. mood mmg DOWN sgt2!! hm.. sebenarnya semuanya bermula pagi tadi, aku masuk2 office on YM and nadya gitau FB aku xde.. omg!! aku agak shockla.. then aku cuba on FB! tp le nak masuk sebab disable.. then aku ingt adala stalker yang kurang ajo kecik2 xnak mampos yg report FB aku kan.. tp pelik sgt klu org report kita msti akan di beritahu utk di disable kan.. so, aku punya cek punya cek.. rupenye sebab aku ada tersalah send email dari yahoo ke FACEBOOK TEAM tentang Catcheye.(padanla kan??)
pastu yang menyakitkan hati sebab aku hanya terhantar, dia trus disable FB aku!! :( whats!!!
lepas tu aku trus reply n reply berjutaan kali!! tpi STILL sama je.. DISABLE! damn! sangat menyakiti hati aku! hyt plak suggest buat FB baru.. yang menyedihkan sbb BANYAK kot gmba aku dalam FB tu, xkan nak upload balik weih?! 
dulu aku pnh kene skali sbb FB aku ada stalker hack.. smua hilang even kwn2pn.. game je STILL ada... pastu akupon okla.. sabar sparuh dari imankan.. STILL pakai FB aPPLE ku syg tu.. UNTIL pagi tadi!!! my GOSH, sgt menyakitkan hati! smpai nak buat kejepon xle.. hayat ckp mlm tadi FB aku ok....... oh my!!!!!!!!! :(
and perkara yang best sbb aku da beli hadiah kawin utk nad syg.. hahah.. and da design tong sampah pintar aku ... projek ttp projek.. assigment xbuat ag.. hahaha~


inila ropenye! menyedihkan.. aku hrp cpt2 la xtive ye :)


apepon.. aku masih fade up ngn FB aku yg FEMES aMES tu.. nak mkn marshmallow.. relies tension jap.. wahaaha :P

No comments:

Post a Comment