Search..

Monday, March 1, 2010

Pressure or bad Feelings?

today im layin at homie.. sick ofcause.. just finish cleaning my house.. uhu~
well, i just feeling so bored, try o forget about something that i cant accept..
yuh2.. susah nak diceritakan sebenarnya.. about my worse day..sick, pressure, moody, sleepy n tired.. i dunno y all this happening? kadang2 aku rasa nak lari, lari dari smua masalah aku.. hm..


and i also think about my age? hihi.. i dunno, sepatutnya sekarang aku da dapat kerja yang baik dari kerja assistant general manager skarangni.. haish, tula dinamakan takdir.. hm.. ntahla.. sebab aku bukan dari bidang ni.. sebolehnya aku nak jadi mcm hyt.. bekerja dgn kelayakan yg da ada.. aku? atleast technician elektronik pon jadila kan?? hm.... :(
kadang2 aku rasa duniani tak adil untuk aku.. yer, aku xcukup sempurna untuk ckp mcmni.. tp aku cukup dewasa untuk memikirkan tentang masa depan aku.. aku kerja, tapi aku xpenah happy dgn keja aku.. xpenah! haish... aku juga tak pernah rasa kesungguhan bekerja seperti aku bekerja di tempat lama.. aku rasa pressure sgt dgn kerja aku yg pending banyak giler!.. ye.. aku mmg slalu merewang dgn bukak FB, bloq myspace, twitter n bnda2 len.. sbb aku da tak minat.. aku cuma pikir skrg aku tgh belajar.. aku nak tumpu pada pelajaran aku tp dalam masa yg sama aku penat... sakit dgn keadaan cuaca yang xbest.. :(


itu belum nak cite pasal bnda peribadi aku? sgt pressure bila family n kwn2 xpaham situasi kita.. dorg mcm xtau akuni pikul banyak benda? mcm sengaja buat tak tau atau mmg xtau? hm.. ntah.. aku nak share ngn fam pon tak dapat.. hayat je yg selalu dgr.. thanks hubby~ hish..ape ag yg ptt aku buat ea?? aku pon tak tau lagi dah.. aku xsuke kene maki hari2.. aku tension!!


yuh TENSION!! aku teramat tension.. aku tak patut luah kat blog aku.. tp da tak tau nak luah pada sape ag.. masing2 bz?.. hm..


perluke aku dilayan mcmni?? aku sepatutnya balik umh bole rehat sbb terlampau pnt hari2 ada keja.. xda masa untuk rehat n have fun.. glad hritu aku pegi enjoy kjp even aku sakit.. haha


and nak mention kat sini..aku syg fam aku.. aku syg sesiapa je yg dikeliling aku.. aku sgt sygkan korg smua.. aku harap aku akan cepat semboh dari penyakit merbahaya aku ni.. hahaha.. gedik! :P


nak mandi n buat brochure projek.. yg brochure aku buat smlm telah dikritik hebat oleh hayat.. aahhahaaha.. :D sgt klaka.. 
adios~
hahahaha... pasni nak try curl my hair.. cantikke? T_T

No comments:

Post a Comment