Search..

Friday, October 22, 2010

oh.. u scare me! ouch~

actually nothing to say here.. just shock about this person.. (im a stalker 2!)

owh.. it so whateverla.. kutukla puas2 ok, tak luak pun :)~ hihi (terasake? oh..)



argh.. just forget about that stupid mess.. all my BFF also hate me when i talk about that.. weee

well, sorry about that all compliment, because im the girl who always be so honest... but i am the liar too! ngahahaha.. nasibla kan..



sekarang aku kat office.. my lovely hayat sekarang sedang lena tidur, yuh.. dia sekarang sedang tungkus lumus study disana..*wink.. ;)



and again, life is not easy kan? kadang2 hati manusia semua lain2.. pandangan orang pada orang lain pun tak sama.. hihi.. and btw to the haters, thanks for hate me ye.. without u.. nobody akan sebok2 kat blog saya ni.. hehe.. oh, and sekarang masing2 dah besar, boleh nilai sendiri mana buruk mana baik kan? kan? hihi



cakap pasal tu.. haritu my office send me to brunei.. yuh, smuanya disponsor la. atleast dapat jejak kaki kat sana.. :)

brunei is the royal place.. sana adalah kawasan yg sgt aman.. hhihihi

stop with brunei.. meh cite sal my friend yg nak kawin bulan 11-12 ni.. pergh ramai kot..ada yg da miss.. :)

kawan aku sorgni pun tengah tungkus lumus cari org utk persiapan kawin dia.. and akulah yang akan menguruskan kad kahwin dia.. hihi.. dah lama tak panaskan tgn aku ni.. lalala..

cakap pasal kawin.. oh man, xsabar rasanya waiting for my hero utk berkahwin dgn saya pula.. lalalala

owho! got back to work.. ^_^



*me POYO? yes i am.. sebab saya kacak :)*

No comments:

Post a Comment