Search..

Wednesday, October 27, 2010

the best way to talk

I remember last year
itu adalah satu tahun yang sungguh memualkan aku.
*senyum* 
seronok juga, kerana tahun itu aku tlah kembali BERSIH..
kini diatas perahu sambil mengunyah bubble gum.  
aku cuba kayuh and kunyah setabah mungkin.. 
*walaupun perlahan.
semua insan mahukan kesempurnaan
adakah ia akan membawa kepada kebahagian?
fikirlah, kita perlu merancang demi masa depan..
*noob*


renung, tenung selama mungkin kau mahu..
kerana itu akan membuatkan minda kau berfikir,
tapi jangan sampai kau termenung..
*dan berangan?
oh itu tak salah,tiada siapa akan penjarakan kau hanya kerana kau berangan..
itu satu impian mungkin, just, jadikan nya kenyataan :)




kita bertengkar, bertumbuk tampar..
memberikan satu makian yang amat dalam sesama sendiri..
worth it? im very sure it worth it.. 
ya, aku maksudkan itu satu kehidupan.
bosankan kalau hari-hari, "u see me, i saw u"
sometimes, perlu juga percakaran itu.. i love it


yerla.. semua orang tak suka keep fighting each other,
tapi itu akan jadi sweet memories,
for me.. and maybe not for u.
believe me..
 kau akan tersenyum bila kau teringat semua itu


langkah aku semakin pantas,
masa dah tamat..
harus meninggalkan sisa2 ini di blog aku yg suci.
selamat sejahtera kalian..
setiap malam aku maafkan kesalahan kalian
dan jika aku salah.. maafkan aku.


perlu mendapatkan lebih double mint gum. 
aku mahu lebih ketenangan.
terima kasih Tuhan..

No comments:

Post a Comment