Search..

Wednesday, June 10, 2009

Dia menemaniku~

~ temani aku~
Layaknya gelap malam
Yang indah karna bintang
Woo... hoo... woo...

Layaknya sang penyair
Yang elok karna puisi
Woo... hoo... woo...
Ah... a... a... ah...

Bagiku kau bintang
Ah... a... a... ah...
Selayaknya puisi
Tetaplah di sini peri kecilku
Ah... a... a... ah...

Bagiku kau bintang
Ah... a... a... ah...
Selayaknya puisi

Temani aku selamanya
Selamanya...
Selamanya...
selamanya...Selamanya...

sejak 2-3 menjakni..hidup agak membosankan (no fun)..herm..hari2 buat kje sameje.g kje blk keje, mandi, masak, kemas2..then tido~ herm..bosankan hidup remaja sepertiku!nak2 pulok sekarangni aku cuti semkan..lagi membosankan..sbtu ahad nak huha2 pon terhad sikit..hahahaa,klu tak dulu adela masa nk berso~sial sedikit yah..hm, kalu aku jd the sim,msti da mmpos n jadi antu sbb xde org nak tnm mayat aku tu..hahahah..
tp~ lepas hyt di tranfer ke sini..sekarang aku da ada peneman..even kdg2 tu bosan sebab kacau dia jekan?..tp bgusla sebab, dia xpnh jemu teman aku! teman Shoping! g karok sesame! hihi.. xtualy aku nk letak vid aku n dia karok kt cni..tp rs cm bangang je..hahaha~
kalau nak diikutkan aku mmg agak2 xsronok tnpa keseronokan..cepat bosanjer..herm..

apepon, aku happy..even no fun 4me..i still have him n she! thanks la korg..adeh, walopon sikecikni xhbs2 nak mencekik aku..sikit2 mengikis ape yg ada..smpai da tak terkikis, nak wat cnekan? da katenye adek..redha jerla..ok cioW~
syila ~adeq yg nakal~
thanks sayunk!


lagu temani aku tak jumpe..aku ltk lagunijela..i like shiela on 7!!

No comments:

Post a Comment