Search..

Sunday, June 14, 2009

joging2~ XD

sebuah kisah....
dipondok2 hentian rehat di taman layang2, kelihatan sosok2 aneh..ia kelihatan seperti bergerak2..dgn asap2 yg berlalu ke awan biru menaikkan keghairahanku utk meneliti apa yg telah kulihat..semakin dekat aku memerhati..bau asap semakin kuat~ aku keliru mengapa terjadikan keadaan seperti ini dilewat senja yg menanti malam~ lantas ku perhati, namun, bahu ku disentap..ku alihkan kepalaku ke belakang utk mengetahui siapa yg menyentapku~
rupe2nye hayat n tila~ yg sedang asyik kuperhati tu adalah 2makhluk tuhan sedang berdating(xmo cite lbh lnjutkan~)
hahahah..

hehe..seronoknyer g joging kat tmn layang2!! haha..
mula2 plan nk g ngn mama n ayah..lepas tu lepasje mkn tengahari..ayh mcm xmo g jer..mamapon ckp xnk..adoi~so, lepak2la..dlm pukul 4 mcm tu aku lantas menelifonla hayat. call3 dia tgh ketiduran (jgn tido petang!)
so, aku just ajk2 ayamla nk g joging..mule2 dia mls nk g..pstu aku trus off hp..sbb da dia kata mlaskan?xlama tu dia call balik..dia suh aku siap2..hahaha..lepas tu aku ckp plak aku gurauje~..(mengada2 kot akuni!)..dia ckp dia da sarung sua pon..sua jeans, pstu aku soundla..ha? sua jeans!g joging pakai sua jeans kan?adoi~
dia ckp dia lapa, dia mkn aku jogingla~ siotnyer hayat!rsa nk pelepukjer bila dia bilang rope tu~ geram2!!
lepas tu bwk tila..sekali ujan plak..malang gile niat aku nak sehat tu kan2?? sedih siot!! aku pikirin hayat takdela dtg,nak kata hujankan? sekali dia call dia ckp dia da smpai~ akupon suh tila jengok2..tgk dia xkaipon sua jeans..wah~
akupon siap2 n g tros..ujan jgn ckpla mmg ujanla..lepas tu rncg nk g mamam..tetibe dgn keizinan Tuhan yg maha adil~ telah mengstopkan ujan tu babe!!ahahahah..aku apa lg keseronokan la kan..
pusing2la 1tmn lyg2..aku pon xmenyangka bahwa keluasannya agak besarkan..mgkin sblmni masa aku g ngn mmbe2 len tu ktorg blumbe..so, klini xdela lari sgt..kira joging biasajer..gile jauh!nak smpai hujung tu da mlm..siotjer~ hahahaa
yg xle blah tu rmai plak awek2 n mat2 tutt melepak n berdate kat situ..time da nk pusing tu lmpu da agak2 sikit gitu..tkotpon ader..~hahaha
jln2..akhirnye smpai ke ujung gak..

si tila tu xhbs2 amik videojer..



lepas joging..aku kesian tgk hayat..dr td sebenarnye dia mmg da kebulur lapar~ tp lelakikan..apo nk dikato..EGO kuat babe~ yeah
pastu kamipon g r mam kt area gombak kt tepi petronas station tu..sedap tau bubur dia! aku bg hayat torai~ hihi..
lepas mkn balikla~hehe...
penat woo...tp Best~ jdi..klu nk joging..jogingla kt tmn lyg2.. ^.^

pesanan dr nurul' ain~ XD

No comments:

Post a Comment