Search..

Saturday, June 6, 2009

Sarapan~<3

Pagi2 kami da bertolak kluar..~pastu,hayat lak ckp beliau sdg kalaparan, then ajak aku g mam dlu,okla,aku pon joinla dia g mam..sbb akupon xmkn ag!! XP
so,ktorg g r mam kt tupei2..haha, klaka gile bile tringat dulu aku ada tslh sbot kat nad tikus2, hahahah! bodojer.. [' -_-]
maka, kamipon pergila ke tupai2 tu..tgk kt istana mcm ada functionjer..tringin plak aku nk join guard tu nek kuda tu!haha~jadi kami sesampe je kat situ, mmg xrame org lgler..kmi tawaf cr port baik punyer!almaklumler kolumpo skrg ni paneh bebeno..dpt kne kipas sedap rsnyer..hahaha~
si hyt plak esek tslh sbotjer nk mam kt kunang2..hihi..pagi lg kot..klu nk g kunang2 mlm2 baru best!baru romantis gitu! [^.^] ..atenyer, g le melepak di tupai2 tu,selame yg kami nakler, a'ha~
makanan yg kami jamah pd hari ini!nyum2!!hihi..kami mmg suke makan!

lepas makan..erp!mmg sesangatler kenyang!smpai xle bangun,prot da boroi jer..heh3..dala pns,sekbek dpt dok kt tmpt sjuk2 ala2 asli org asli gitu..kui2.. [^_^]
si hayat plak mmg suke bckp dengan aku (bkn sng dia nk berborak tau!haha) smua kluar, aku dgrjerla..dia crita mmg siyes tp last klaka nak mati! aku mmg trbahak2 gelak!smpai berair mata kot! hayat2..hahahhaahaha.. antara slh satu ayat yg aku rs bangang tp klaka sgt nada yg dia kuakan tu mcmni..aku tnya dia

aku:->"b, masa b smpai umah tu mama hun ckppe?"
Hayat :-> "mama ckp, eh,hayat ingatkan sape td.. pastu b balas, yela auntie,hayatlani xkan
firdaus lak.."


aku dgn tak semenenye gelak trbahak2 hmpir begegar pondok tu..pelik gak bila aku ingt balik kejadian itu..ape yg klaka sgtnye 2?akupon musykil..tp dr cr penyampaian dia mmg klaka,xthn tu aku trtipu yg dia xckp mcm tupon kt mama aku..hihi..aku yg banyak tanya sgt sebab hayat ckp ma n dady ckp aku rajin kemas umah!hihi itu 1penghargaan babe kat aku yg pemalas sedikitni..hahahaha..bangga2! walaupon dorg tak memuji aku!tp mereka puji aku kat hayat,trimas ma n dad! im proud 2have u! then, hayat bila aku da stat gelak sebegitu diapon tmpang sekaki menjoin aku gelak..hihi [^+^] sekbek tak runtuh! ['^.^]

aku ada dia ~ XD

muke sdih mata berair! dgr joke dr hayat!

lepas mam..santaijela kejap..kenyang doh~


No comments:

Post a Comment