Search..

Monday, June 22, 2009

Love is WONDERFUL but WORSE when we get hurt~

yay!! see my face?this is not fake ok~ yes, im show off here..coz i hate being foolesh.. i hate being hurt!damn im cryin again! sometime i love to cry to let go my damn ass problem..na'ah~ its strange rite..but whatever! this is me..hihi i just cant change it~ LALALA..


well here my smbungan untuk yang lepas..hihi..harini suram gila k, smlm mimpi nightmare yg tersangat perit untuk aku terima..ntahla, kadang2 aku rasa hidup tak seperti yg kita harapkan~bkn smua org akan bahagiakan..kdg2 aku pelik kenapa manusia perlu berpura2 untuk kepuasan diri, aku plak mcm sarang burung yang indah untuk dijadikan persinggahan burung2 yang kesunyian..dan bila burung itu sudah pandai mengipaskan sayapnya, ia pergi meninggalkan aku sendiri seperti dlu~
aku memang sukar untuk dipermainkan..tapi aku sedar apabila aku tumpas~ perempuan tak lemah..cuma mereka mempunyai hati yang tulus lebih dari lelaki~ kelembutan tetap ada..even perempuan itu seperti AKU~

aku seperti wanita lain juga..tapi tak sesempurna merekala~ aku skrgni mcm hilang sebelah sayap..sayap itu yg selama ini menjadi perlindung aku, peneman dan pembahagia..namun ia berubah dengan tiba2..tnpa pedulikan aku yg sedang merintih kesakitan tanpa berteman~ haha ^^

hati ini terguris lagikan~ semakin hari semakin dalam..sehingga aku rasa separuh nyawa aku sudah tak ada dengan diri akuni..semacam da trkeluar~kadang tu rasa seperti melayang dengan menahan tangisan yang enggan berhenti seperti darah yang mengalir~ aku cuba kuatkan akal dan cuba menarik nafas..agar tidak tergoda dgn hasutan kata2 kesat yang senantiasa memerli aku~ bagai patah tulang tidak berganti...hahaha XP

then aku merintih lagi..smbil trdiam membisu..cuba kuatkan hati untuk menerima apa saja tomahan, aku sudi terima dengan hati terbuka~ dia mungkin tak pernah mengerti apa yg aku sedang alami..jiwa kosong.. hati remuk~ pening itu tak pulih2 lagi~ aku mendengar bisikan mereka, aku hanya trdiam dan memandang juga berfikir sejenak~ masihkah ada ruang untuk aku bernafas di sebalik awan yang gelap itu~ masihkah dia ingin memberikan aku ruang~ atau aku sahaja yang berfikiran celaru~ memikirkan negatif dan buruk tentang sikapnya yang semakin berubah~ aku perlu berdikari~ perlu tabah hadapi apa saja~

TUHAN.. satu kupinta agar kau hilangkan segala keburukan dan kotoran ini dari kotak fikiran aku yg sudah sekian lama kusut..istimewa pada dia tiada pada aku lagi~ ucapan manis tidak ingin dia ucapkan..membosankan untuk bersama aku melihat dunia yang sementara~ aku cuba merintih..merayu padanya~meminta agar tidak lari dari kenyataan..namun smua itu musnah sama skali!..aku tetap tersekat di dunia yang gelap~ dan tiada lagi kebahagiaan~

aku hanya omong kosong disini..hanya untuk melegakan hati aku yang celaru..TERIMA KASIH CINTA~TERIMA KASIH TEMAN~ kini..
aku da puas menangisla, hentikanlah..kasihani aku~



-ain

2 comments:

  1. sayang jangan nangis....nad nangis tgk gmbar ain mcmni tau x...

    ReplyDelete
  2. hah??jgnla nanes nad~
    ain xsuke org nanes sbb ain~
    waaaa~
    :(

    ReplyDelete