Search..

Tuesday, June 2, 2009

SAkit??

haha.. sakit? aku? oh no kamu..i dun think so la..sebab antibodyku kuat ok!hihi.. xtualy sjak 2-3-4-5-30 harini aku asyik seme2..bkn seme2 la..lbh kurg xle nak nafas..pastu sesak2 jer rs..banyak kahak kot..sebab akuni xreti buang kahak..n idong aku ni plak meragam..berair idongje..kdg2 tu bedarah..tp bedarah tu aku rs da biasa sebabnye aku ni xle panas...mmg xthn pns.. sjuk sgtpon xle..

tp skrgni mmg aku tnsion sgtla! asyik2 berair idong..even aku da hmbos 2-3 juta kali..ia tetap mengalir..haish,ntahla..kdg2 pening pon ada.tp mls nk pk sgt..mmber ade siap ckp h1n1 la apela..but i realy dun think so..sbb aku kuat n xdemampon..nk kata bdn lemahpon xde,1jerla HIDUNG BERAIR! mcm budak2 kecikpon adekan?hihi..

trimas..semoga aku cepat semboh!

No comments:

Post a Comment