Search..

Tuesday, September 1, 2009

CupCake Coklat Orange Vanila ku~ SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN!!

sunday haritu aku mmg free sgt..sebabnyer xde class~ ngeh2...then dlm kesempatan itu akupon buatla cupcake...yg syoknyer..mangun dr tido trus ke dapo..memule aku rasa nk buat tart nenas..tp mak aku ckp mgu dpn la..sebab inti(nenas) dia xwat ag..so aku pon buatla cupcake..
at first tu aku nkla mintak tolong adik kemanjaan aku (mnjeke??) menolong..hihi..tp malangnyer dia dipanggil kakngah utk menyabut ketiak...(bulu)..katanyer sekejapjer..tp lame kemain,smpai mamapon da siap buat laksa..and akupon da nk siap buat cupcake..cupcake aku simpleje..tp xsgka nye sedap sangat! aku bg hayat 1bekas..adala dlm 30lebih..habis trus! ^_^
aku bangga ow..1st time wat cupcake n 1st time tu gakla sedap! tp huduh sikitla..bak kata haniey~ aku stat buat cupcake pukul 10pg..hbis kol3 lbh kot (tupon sebab menunggu adikku bli telo, hish,bli tloke buat telo??)..hoho..sekbekla puasakan... and cara aku lak, kalau buat sesuatu benda mmg xle bersepah..rasa cm kotor..so, aku buat step by step.. XD walaupon nmpak tak bestjer cupcake aku.(sbb xde pekakasan yg sesuai) tp aku happy sebab menyiapkannya dengan teratur sekali dow~ bkn sng aku nk buat sesuatu dgn sempurna T__T


PROSES PEMBUATAN!

dala tak mandi!hihi o_0 aku xmndi ttp wangi! XP

DAH siap!! HUDUH tp SEDAP!!

And selamat menyambut kemerdekaan!! mlm merdeka tu ingt nk g dataran..tp bila da nk smpai je dataran..trus xnk... XD hahaha..bapak bangang! sebabnyer aku rasa cm xmeriah..n sumpah mengantok..sebab da buat cupcake siang tu kan..^_^
apepon...im proud to be MALAYSIAN! and aku anak jati melayu! yeah!!
DA~

No comments:

Post a Comment