Search..

Monday, September 28, 2009

SELAMAT HARI RAYA~

yay...pejam clik pejam clik da raya~ huhu.. bestla gak raya taunni..T__T
even xdela meriah mana..kdg tu trpikir gak aku.. apsalla aku rasa bosan raya taunni...hihi..ntah akupon tak tau.. (sebab duit habis kot!) adeh..mcm2 terjadi raya taunni..mood akupon agak2 muramje kekadang.. ^__0
tp aku bersyukur dgn ape yg ada.. Raya tahunni aku beraya kat kampung mama n ayah..iaitu di kuala kangsar n di Melaka... melaka? hm..akupon hairan, kat sane atok n nenek da xde..time beraya kt melaka..pegi balik harijer..sebab bole dikatakan xde tmpt berteduh..bukan xde kampung tp xde tmpat nk tido..sedara mara je ramai..tp~ ntahla...

menziarahi kubur di masjid ubudiah..kuala kangsar~

bersama sanak saudara yg tercinta...cet!

bertudung? yay..ini tudung ijah..tahunni smua nk kai tudung gini..akupon joinjer~

okla...masa menjelesy kita..aku pon kne bersiap utk pulang..da nak kol 6 ni..apapn aku rasa tahunni agak bosan beraya kerana..Kerja kot.. ^_^
uhuk2...assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment