Search..

Wednesday, September 2, 2009

Yummy~

Chilis? aku amik gmb kt tisu dia jer..hihi ^^~.. thanks sgt kt hyt sbb berjaya mmbwa aku mkn disitu~ syg hyt gile2..huhu.. actualy smlm aku xplanpon nk mam kt chilis. then nad bagi idea mkn kt chilis.. akupon tryla gtau kt hyt nk mkn kt chilis, dia trus mensetujuinyer..ngeh2..at 1st tu ingt nk pulang tuka baju dulukan..sebab aku rasa mcm xbestje pegi mkn bju mcm tu..tp malang sungguh ayah plak dtg lambat..so hayat habis keje trus pix up aku n g mid valey..smpai mid da pukol 7..cepat2 g chilis..skali full house ok! alamak..akupon ckp xpela kite tgk tmpt lainla.. carila tmpt mkn yg len.. smpi LG nk mkn kt thai restoran tu..tp hyt plak taknak..sebab dia buat nasi goreng2 jer..punya jln n jln..tgk smua pnuh..shushi plak mcm lengang je..aku ajkla hyt..ktorg tgk menu da kot..pastu dia xnk..dia ckp klu nk u mkn sorgje..i mnom..Gosh~ then bla la dr kawasan larangan hayat itu..jln punye jln smpai bergado2 kami..smpai aku jln da cm kambing kot~ kaki sakit pkai kasut tumitla katakan..hadoi..habis la kakiku ini~ lastly hyt ajk g chilis blk..g chilis trus msuk n dudukla kt waitin chair tu...^^ mmg pnuh..tgh2 tgk menu..azanpon berkumandang..da buka ok! sadisjer~ tetiba waiter tu bg kami kurma n ice lemon tea..hii..xlama tu dia pgl n dptla sit..sit yg romantik ok..huhu~ mula2 aku nk mkn ayam! then hyat ckp sikit..so lastly akupon amik LAMB SHANK..hahhaha...aku ingt nk mkn FIRE-GRILLED CHICKEN FAJITA QUESADILLAS tp hyt ckp xbest~ then hyt plak mkn FAJITA TRIO..sedap..hihi

LAMB SHANK & FAJITA TRIO..

SEDAP n SEDAP!!! ^_^
next week start shoping plak!!! yay~ shoping2 shoping!!! besT!!!!

No comments:

Post a Comment