Search..

Monday, September 7, 2009

LOVE is Not EAsY~

sedih..1 perkataan yang ada dalam lubuk hati aku sekarangni..aku pelik kenapa semua ni berlaku pada aku..aku pasrah tapi sengsara memikirkan kisah aku dan dia..sumpah aku sayang untuk tinggal jauh dari hidupnya..tapi tangisan terus menerus ke lubuk hati aku..

Sayang..setiap masa aku menyayangi insan yang aku sayang..aku tidak mahu melukakan setiap insan yang menyayangi aku..tapi aku juga tak sanggup dilukai~ terkadang aku terhidu akan keperitan hidup bila aku mengenang kisah semalam..

Benci...masa dan waktu membuatkan aku menjadi benci..benci untuk berkata2..aku kaku untuk menerangkan apa yg aku rasa,sakit mmg tak terkata..saat indah bukan lagi memori..

kenyataan..aku cuba lupa benda lain..cuba menolak kenyataan..aku cinta padamu..tp aku takut untuk mendekatimu even aku rindu..kenyataan itu membuatkan kamu membara..

baran..sifat terhebatmu..tanpa ragu kau tidak mengakui apa jua kesalahan itu..kau letakkan beban itu jauh dan kau ingin mendekatiku..mana pergi kepercayaan itu? kekasaranmu ternyata bersih bila tiba saat itu~

kesilapan..ya, setiap insan selalu melakukan kesilapan..setiap kesilapan itu ade perubahan..tapi bila? bila peluang itu diberi? baru kau berubah? bagaimana cita2 kau untuk bersamaku?saat bila kau akan sedar kesilapan kau itu?

Musnah...cinta aku takkan musnah tanpa kau memusnahkannya.. hayatila keadaan itu..dan jangan pernah menyesal untuk meminta simpatiku~

AiN

No comments:

Post a Comment